poniedziałek, 31 marca 2014

Czuj!

Szybka akcja!

Mało wrażeń po nie tak dawnym Rajdzie Powstańców Styczniowych? Może po prostu zuch nie mógł uczestniczyć lub był chory ? Nic straconego!

Już 26 kwietnia 2014 roku (sobota) odbędzie się Rajd św. Jerzego. Będzie miał on miejsce na terenie Białegostoku (centrum). Nasza gromada ma okazję po raz kolejny wziąć w nim udział ! Zdjęcia z poprzednich rajdów można oglądać w galerii.

Tym razem będziemy poszukiwać tajemnego kodu, w celu uratowania miasta!

Niestety, aby zuch mógł w nim uczestniczyć na piątkową próbę musi dostarczyć (wystarczy przez koleżankę/kolegę) ZGODĘ oraz 9 zł. UWAGA! Ilość miejsc ograniczona.Można wcześniej zgłaszać się telefonicznie 792-333-390 :)

WZÓR ZGODY:

Wyrażam zgodę  na uczestnictwo mojego syna/córki ............................................. w Rajdzie Św.Jerzego organizowanym dnia 26.04.2014 r w Białymstoku. Numer kontaktowy: .........................................

data............................................                                                                  podpis..................................

"Już po raz 4-ty przybyłem do Waszego miasta. Planowałem się z Wami 
spotkać, gdy nagle otrzymałem niepokojące wieści. Smok powrócił! 
Kapadocja jest w niebezpieczeństwie! Jak najszybciej dosiadłem konia 
i ruszyłem na ratunek. Jednak bramy miasta zostały zamknięte , a ja wpadłem 
w pułapkę. Aby się wydostać potrzebny jest mi tajny kod. Proszę Was dzielne 
zuchy o pomoc w otwarciu bram, abym mógł uratować swoje miasto przed 
złym smokiem."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz